Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2013年6月26日 星期三

ICC 101

今天胡生約埋我地幾個新舊同事上左ICC 101 龍X 飲茶.
真係好.今天天氣好晴朗.沒有浪費到.享受美食及美景!


2013年6月24日 星期一

莎3芊1生日派對(23M5D)

妍妍今日話" 去沙灘",哈哈...大個女喇...會講想去邊度添.
我話"去PARTY" 有波波池呀,佢就點哂頭呀!

今日好開心,呢個PARTY 真係多小朋友呀!
有妍妍至愛既波波池,有做手工,不過佢無咩興趣。
小朋友仲有禮物抽添.



2013年6月13日 星期四

20130612 馬灣AGAIN

今天係有特別聚會,就係教會既讀經日喇.
好感恩,呢排天氣都不穩定,神卻賜我們沒有想過卻有求過的好天氣!

今次BOOK 左太陽館渡假屋活動室,環境設備都好,只係較多蚊。
老公已經點定蚊香。最後妍妍都係俾佢錫左幾啖手仔。

弟兄姊妹讀經,我同妍妍就去馬灣公園,抱住妍朱真係好重 

佢都玩得好開心呀,親親大自然,一樂也。

中午JOIN 番大家食飯,食完飯,妍妍在BB車上訓左,我就去百佳SHOPPING,買D野食俾大家食。

讀經日大約5PM 完,我地就同妍妍去沙灘玩一陣( 黎到點都玩下啦,天氣又唔錯).

玩完就趕番入屯門做節 (端午) 喇.


2013年6月2日 星期日

20130601 馬灣遊

氣溫: 33度左右
天氣:晴天,陽光普照


今日真係好熱,超好天,大約3點,我地就出門口搭東涌線去青衣,再轉巴士入去馬灣。其實都幾方便的。

平時入來,都好少周圍行,今次先去珀麗灣,碼頭附近有她多食肆,價錢相宜。又有百佳。

有條路可推BB車落沙灘的,又幾方便呀! 

我地有個任務就係去探營,太陽館渡假村,環境唔錯,係多蚊DD..妍妍又餵蚊喇!

渡假村隔離,有條小徑通往舊街,可憐的一條荒廢村落,有好多橫額寫住被迫走,無穫合理賠償之類...。

妍妍見到有大空地,就落地踩野草呀。

我住要想重遊舊地,去吸水門碼頭懷念一番,當年同好朋友在此唱談至通宵!

去完呢度,我地就去沙灘喇,妍妍沿路上訓著左(終於肯訓@.@)

到沙灘,我地安頓好後,就叫醒佢玩沙喇! 

玩到7點就換衫走人喇.

在珀麗灣選了一間叫"又一間餐室"食晚飯。