Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年6月19日 星期二

感恩-妍妍肝酵素正常^^

7 JUNE 12(10M2W4D)
今天返QE 覆診, 感謝主, 肝酵素正常了, 現重20LBS, 夠哂重同偏高呀.
半年後再覆診

妍妍的進度

9 JUN 12(10M3W) 給她兩隻碗,她很喜歡。用來敲
  獨自企, 手拿玩具企到幾秒

10 JUN 12(10M3W1D)  回到教會, 推住椅子行, 好開心。 媽媽扶住妍妍雙手行(行得好左)

14 JUN (10M3W5D) 想TRAIN 妍妍落床仔訓, 襯佢訓離開房, 由她喊, 她喊了40分鐘.跟住無哂聲, 我遲10分鐘再入房,嚇見她企左響度唔郁, 擔心她唔知咩事就開燈睇下, 原來她喊到累, 企響度訓著左...個樣好攪笑呀! 因為我開左燈. 佢又醒番再喊過, 是次行動失敗了!

16 JUN 12(10M3W6D)  自己打開放玩具的箱子, 取玩具出來玩 (結果成地玩具呀)

18 JUN 12(11M1D)  今晚同佢玩時唱STEP BY STEP (自創) ,妍妍好鐘意, 笑到好開心呀!

平時同佢玩:
- 將玩具收埋在枕頭下, 她會爬去尋找
-將星星放入盒內
-LEARNING WALKER 的玩具板 (型狀,佢好鐘意拉出來, 但未識吸實)
-咩都放入口咬
-扶住圍住她的箱周圍行, 不時意圖想爬出來 , 我地就喝止她
-最愛紅色兒童聖經, 時常翻閱
-也愛FERRIS WHEEL, 聽到會開心
-唱齊齊拍


-早上唱GOOD MORNING, 臨訓爸爸會講故事, 刷牙 同唱GOOD NIGHT, AND GOOD NIGHT KISS PAPA MAMA
-不肯睡床仔 @.@ 同我地一齊訓, 要摸住你, 訓訓下又周圍LOOK @.@
-愛吃藍梅
-唔愛飲清水
-最愛米餅 (食得好快)
-識靠近媽媽,企在旁,好似好FD咁
-同佢玩時, 不時望住妳笑到KA KA聲.
-仲餵緊母乳,最近 8AM 2邊/ 1PM 1邊/7PM 1邊/ 10M 2邊 & SLEEP

無咩同妍妍祈禱添.真係要做好D先!!!!

妍妍就快一歲, 快識行了, 睇番佢BB D 相, 真係話咁快又一年喇.
睇住佢成長真係好好好開心呀!
雖然辛苦, 但見到佢健康成長就夠了.