Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年5月3日 星期四

妍妍第一次發燒(9M1W2D) 及咳嗽(9M1W4D)


放工回家餵妍妍時,發覺她的身體好熱,餵完奶面仔都紅哂,就叫奶奶幫佢探熱,因我要返工就要離開。
其後收到奶奶電話話妍妍有少少燒 101.8度,就同佢貼退熱貼及食退燒藥。
到臨訓前已退燒,但都擔心她呀!
半夜都有餵佢同探熱。

其後幾天就有咳了,開頭都唔知佢真的定假的。星期一半夜她睡覺都有咳就知是真咳,問了MANDY,她叫我試下俾猴棗散佢食,
我就去萬寧買了,給她吃了好似好些,食了兩天,還未好就去睇陳醫生呀。

陳醫生話BB 個鼻較敏感,鼻裡有鼻涕(但她無傷風的) ,影響到佢咳 (因妍妍是早晚,起身咳多).
醫生開了咳水及一支滴鼻的(一天可滴6-7次)
希望她快快好返啦.驚影響佢既氣管嘛.

五一咖啡灣BBQ

幾個老朋友,帶埋小朋友一齊去BBQ呀!
雖然有些"亂" , 但好開心呀!
也是妍妍第一次BBQ呀(但無份食..哈哈)
她到夜晚好活躍, 無時停呀! 又唔肯訓. 到9點先訓.訓到回家呢..HOHO...

妍妍進度(9M2W2D)


4月28日(六) 妍妍扶住我膝頭企,自己嘗試離開手喎。

5月2日(一) 我放開手,她都能HOLD 住2秒企呀,穩左DD喇!