Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

2012年4月23日 星期一

咖啡灣(9M5D)


今個星期都是陰天, 難得星期日是睛天呀! HODY 就約埋我同MANDY 去沙灘玩喇.

本來去黃金海岸, 因為超多人, BEN就建議去咖啡灣, 都是同一個灘來, 不過就少好多人呀!

我地3點9 到達, 玩下沙, 雖然HAYDEN 同妍妍仲未識玩,哈哈!

我地仲帶左提子, 香蕉去食添, 真係健康, 仲有益力多..

玩到5點幾就走喇.

下次來要BBQ呀! (好耐無B過)


HODY EE 影架. 影到妍妍笑既樣..GOOD ^^
一家三口 ^^
大合照(HODY EE負責影)

2012年4月20日 星期五

識叫媽媽了(9M3D)


半夜妍妍又醒了 @.@ 第二次

今次喊著叫媽媽, 還叫了兩聲添

今次係喊著叫, 希望下次係開心咁叫啦

2012年4月18日 星期三

母乳餵哺的第9個月


妍妍已9個月大, 也是我成功母乳餵哺9個月了!


由妍妍轉固體食物開始,乳腺都塞過幾次了。


 


第一次在新年前後,因為有時出了街,時間亂了,我又谷奶,未能即時擠出或埋身餵,以至有硬塊出現,感到痛楚,狂推也擠不出,擔心會惡化去睇醫生。


 


3月底,最近減少了PUMP奶的次數,但早上起來未餵哺的一邊又非常谷,當我11點去PUMP奶時,已經好硬。又有時奶奶好晏先餵妍妍食粥,我放工回家妍妍還未肚餓,在好谷的情況下餵少了一次。又因去探朋友,預算不到時間又無理會,加加埋埋就出事了。今次更痛,也令奶量少左好多。除了睇醫生,也致電母乳熱線姑娘,她教我敷冰敷椰菜,睡前也敷冰,讓第二朝起床時唔好谷奶。


姑娘也叫我翌日返健康院,健康院姑娘教我食完的一邊就不要PUMP奶了,只PUMP未食的一邊。谷奶的一邊每次先食,然後可食埋另一邊(原來BB大了,不用跟初生的一套-每餐食一邊同PUMP完左邊PUMP右邊來回2)。平時都係敷冰唔好谷奶,谷奶就讓BB埋身食,最幫到我都是BB埋身食。經過幾天後,確實通番好多,乳房鬆了,但感到BB好用力才食到,可能奶量少了(未出事前是最多奶的一邊 :/ )。不知會唔會可以回復以前的呢?只怪自己不好好去處理啦!日後真係要小心小心。免得谷奶令乳腺又塞呀!早幾天飲了木瓜湯,唔知係咪乳腺未好返,又痛番呀 >.<


 


9個月餵哺母乳的日子,回頭想真的不易過,由初時每天餵哺十多次至今每天餵哺四至五次,每次花上我很多的時間及痛楚,但是值得的,換來的是囡囡的健康嘛!這是媽媽能夠從我自己身上所送給妳的禮物呀,感覺也是我一生中最大的成就。



2012年4月13日 星期五

下水禮 ^_^ @ 黃金海岸


9/4/12 約埋KIT MAN, HODY, AGNES 同埋佢地既小朋友一齊去黃金海岸.

今個EASTER 天氣不穩定, 半夜還下了場大雨, 幸好起床見到無落雨就照出來啦.
先去香辣屋食野, 食完齊齊落沙灘玩, 仲有陽光好熱. 感謝神, 讓這個假期俾我地有一天的好陽光呀!

喬喬開頭好驚沙灘同沙, 慢慢就愛上了.哈哈.

朗朗同莎莎就玩得好開心.

心心都幾膽大, 第一次玩水一D都唔驚.

妍妍就驚驚呀. 玩左陣.影左相. 唔知係咪熱, 竟然好眼訓, 訓左.

我地玩到4PM就沖身走人喇.

大家都玩得好開心. 話暑假要再來呀! YEAH!!



妍妍( 8M2W5D - 8M3W4D)

2/4/12 8M2W2D  妍妍扶住牆企起身; 時常用手指挖鼻孔 ( 少食左手指)

6/4/12 8M2W5D  妍妍識得拜拜 (手指開合) ; 用手指拾起地上的頭髮

9/4/12 8M3W 妍妍識得HELLO ( 揮手) (她懂拜拜咩意思, 只和陌生人拜拜,HELLO)

11/4/12 8M3W4D  妍妍叫疊音" BA BA" (不是因為叫爸爸的, 無意思)

6/4/12 開始晚晚練爬, 由扒到坐已好SMOOTH, 成日都要企.

復活節假, 高左!

12/4/12 尿片換M碼; 晚上睇布書, 見到我地笑佢又笑 ; 聽到人咳會笑.開心時會左擺右擺, 跪坐上下"UN"

3月尾開始可自己玩好耐.唔扭計.